התקשרו אלינו: 050-7194699

שלטים נתניה – הכול על אודות שלטים למשרד ולעסק שלטים נתניה

שלטים נתניה הם אחד מאמצעי הפרסום היעילים והאפקטיביים לפרסום בתי עסק.
לפרסום משרדים, מוצרים ועוד ובמחיר זול יחסית מאשר אמצעי פרסום אחרים.
השלטים הניצבים במקומות מרכזיים מצליחים למשוך תשומת לב רבה ומעבירים היטב את המסרים השיווקיים.
כאשר אתם מפרסמים שלטים בנתניה, ובכל מקום, חשוב להקפיד על המסר השיווקי וחשוב גם לדעת מה אומר החוק.

שלטים בנתניה – מה מותר ומה אסור בהתאם לחוק

כאשר רוצים לפרסם באמצעות שלטים בנתניה ובכל מקום אחר בארץ צריך לבדוק היטב את תקנות השילוט תש"מ – 1980.
התקנות מבהירים מה מותר ומה אסור לכל מי שמעוניין לפרסם שלטים.
החוק אינו מאפשר לפרסם שלטים כאשר מתקיימים בהם אחד מהתנאים הבאים:

אסור לפרסם שלט המשמיע רעשים בלתי סבירים או המפיץ רעשים.מה מותר ואסור בפרסום על שלטים בנתניה

אסור להציב שלט מואר כאשר האורות שלו עלולים לסנוור את הנהגים או את הולכי הרגל.

אסר להציב שלטים אשר חוסמים את שדה הראייה לנהגים.

אסור להציב שלטים לא יציבים, שלטים מסתובבים, שלטים מתנועעים או מתעופפים או כל שלט העלול להוות סכנה להולכי הרגל ולנהגים.

בקרבת רמזור אסור להציב שלטים בצבע אדום, ירוק או צהוב העלולים להטעות את הנוסעים בדרכים.

אסור להציב כל שלט המהווה הפרעה בטיחותית לסביבה.

כל הנזכרים לעיל הינם איסורים חשובים שכדאי להכיר ולדעת טרם פרסום על גבי שלטים, האיסורים קשורים לחוק וכל מי שעובר על החוק צפוי לקנסות ולעונשים.

שלטים נתניה – כמה דברים שכדאי לדעת

בתחום שלטי פרסום יש מספר עקרונות בסיסים שחשוב לדעת אותם לפני שניגשים להתחלת פרסום. שלטים עשויים ממגוון של חומרים, מפלסטיק, ממתכת, מעץ, מאלומיניום, מפרספקט ועוד. חשוב לבחור חומרים לשלטים העשויים מחומרים שאינם מתכלים, אינם מחלידים ואינם מתבלים מתנאי מזג האוויר, רוחות, גשמים או לחות גבוהה.

שלטי ניאון הם אחד הסוגים הנפוצים ביותר של שלטים ולא בכדי. הם צבעוניים, הם מאירים והם מושכים את העין. את שלטי הניאון אפשר להציב בצמתים מרכזיים, במרכזי הערים, בצדי הדרך של הדרכים הבינעירוניות, בפתחי חנויות, בחלונות הראווה ועוד.

מדבקות הם גם סוג של שלטים, הן נפוצות מאוד בעולם הפרסום והשיווק והן עושות היטב את העבודה. מדבקות המודבקות על רכבים יפרסמו וימתגו את בית העסק בכל מקם שאליו תגיע המכונית. זהו אמצעי פרסום זול, אך לא פחות אפקטיבי מאשר אמצעי פרסום אחרים.

כדי להפיק את המרב מהשלטים יש להשקיע בתוכן שלהם ובעיצוב. התוכן צריך להיות שיווקי ומניע לפעולה. במילים קצרות הוא צריך לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי שהמוצר או השירות שלכם מתאים לו ויענה על הצרכים שלו. את העיצוב יש להתאים לסגנון של כל שלט. לא כדאי לחסוך במעצב ובקופירייטר מקצועי. רק שלט העשוי היטב יביא לתוצאות מהירות וטובות.

דקו פתרונות אינטרנט - בואו נלמד יחד | דקו אתרים - אתרים למכירה